Skoči na vsebino


Slika

Kdo nosi stroške popravila?


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 jusko000

jusko000

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 10 Objav:
  • Model avtomobila: opel astra gtc

Objavljeno 12 oktober 2017 - 20:27

Kupil sem avto pri avtohiši. Dobil sem po zakonu mesec dni garancije. Po mesecu dni in 5ih dneh, se je pojavil kovinski zvok pri vžigu. Zanič vztrajnik. Popravilo okrog 1000 eur.  Rekli so da naj bi 70 procentov kril Opel, 30 procentov, oz 300 eur pa jaz. Zanima me kakšne so moje pravice? Kakšni so roki pri takih napakah? Kdo mora plačat to popravilo? Avto je bil skoraj 11000 eur, in po mesecu dni popravilo v vrednosti 1000eur? Zanima me če imam pravico da popravilo v celoti plača avtohiša. Je pa to avtohiša v lj,, ki je uradni zastopnik za Opel vozila, katerega sem tudi kupil. Hvala za odg.

 

Napaka pa je kovinski vžig motorja. Napaka se pojavi samo ko se mašina segreta. Predvidevam da je napaka bila že ko sem avto kupil, samo da nikoli se mašina ni tako dobro segrela, da bi se napaka pojavila. Sedaj pa je vedno bolj očitna, in vedno večkrat se ponavlja.



#2 pwo

pwo

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 212 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: Insignia 2.0 CDTI

Objavljeno 12 oktober 2017 - 20:33

Če ti oni krijejo 70% in moraš ti "samo" plačati 300€ ti svetujem, da se ne zajebavaš in preprosto plačaš. Prišparal boš veliko časa in živcov, kar je oboje veliko bolj vredno kot 300€.

 

Če bi moral sam kriti celotnih 1000€ popravila, po tem bi se pa obrnil na odvetnika. Drugače brez odvetnika ne boš nič uspel doseči.



#3 bavarja

bavarja

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 202 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: Opel insignia 2.8turbo V6 4X4

Objavljeno 12 oktober 2017 - 21:23

Jaz ti tud svetujem,da placas,ce se bos zajebaval te bo kostalo vec zivcev in casa ter €€€

#4 jusko000

jusko000

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 10 Objav:
  • Model avtomobila: opel astra gtc

Objavljeno 12 oktober 2017 - 21:56

Jaz razmišljam o tem da pač plačam in adijo. Samo po drugi strani, pa je dejansko to res strošek prodajalca. Jaz sem se pozanimal pri odvetniku, pač brezplačna pomoč. Navedel mi je zakone o varstvu potrošnika,  navajam: 

37 člen -   Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

 

37 a člen - Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

37.b člen - Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Povedal je tudi, da jaz sem kupoval brezhiben avto, in ne avto z napako. In glede na to da se je napaka pojavila v 35 dneh, pomeni člen 37b, da je napaka obstajala že v času izročitve. In po tem naj bi celoten strošek nosil prodajalec ker je napaka njegova :)

 

Svetoval mi je tudi, če se nebodo strinjali s tem, da naj preprosto odklonim popravilo, in prijavim na tržni inšpektorat.  Potem naj bi celoten strošek bil njihov, plus stroški nastali s preiskavo.

 

Saj to je današnja logika,  plačaj pa bodi tiho :)  Ni čudno da nas opeharijo na vsakem koraku, če smo pa kot ovce..  Še enkrat preberite te člene, pa mi povejte kaj mislite. Črno na belem pravi da je napaka v celoti na strani prodajalca. Torej zakaj se nebi skliceval na to? Jaz sem avto kupil 35 dni nazaj, za 11 000 eur. Ne za 2000 eur. Avto bi moral bit brezhiben. Ne pa da se v roku meseca dni pojavi napaka ki je vredna 10 procentov vrednosti avta. Pa kje je tu logika?



#5 Enyo

Enyo

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 268 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: OPEL Astra H karavan 1.6 16V

Objavljeno 12 oktober 2017 - 22:20

https://www.informir...howRightFrame=1

 

Na tej povezavi ti mal podrobneje piše o teh stvareh. Je pa tko. Če ne bodo priznali stvarne napake (v članku piše.... "za katero so očitno vedeli") boš moral s tožbo dokazat, da so vedeli za to napako. Če imaš znanca, ki je odvetnik, da ti bo to res dobr preštudiral in naredil zastonj je vredno, sicer se pa lahko zgodi, da boš tožbo zgubil in poleg celotnega zneska popravila plačal še sodne stroške in stroške odvetnika nasprotne strani... Verjamem pa da to človeka pojezi do amena.


Nimfomanka je ženska, ki je s seksom obsedena prav toliko, kot povprečen moški :)


#6 nikonja

nikonja

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 7 Objav:
  • Gender:Male

Objavljeno 01 januar 2018 - 13:49

https://www.informir...howRightFrame=1

Na tej povezavi ti mal podrobneje piše o teh stvareh. Je pa tko. Če ne bodo priznali stvarne napake (v članku piše.... "za katero so očitno vedeli") boš moral s tožbo dokazat, da so vedeli za to napako. Če imaš znanca, ki je odvetnik, da ti bo to res dobr preštudiral in naredil zastonj je vredno, sicer se pa lahko zgodi, da boš tožbo zgubil in poleg celotnega zneska popravila plačal še sodne stroške in stroške odvetnika nasprotne strani... Verjamem pa da to človeka pojezi do amena.

Zdravo
Jz sem pri prejšnjem Fordu imel podoben problem ko je en mesec po nakupu počel zobčanik za šaltat, ga nisem več mogel v rikverc prešaltat, in so mi lepo povedali da ne spada v garancijo in da je zamenjava 1000 eur. Po pol urnem kreganju da so me nategnili po domače, so me naslednji dan poklicali in rekli da ga bodo zamenjali brez stroška za mene. Ne se pustit, drkaj jih dokler se da, več težiš prej bodo popustili.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

#7 eu_zk

eu_zk

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 115 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: Insignia A, 1.8 16v

Objavljeno 01 januar 2018 - 20:41

Odvetnik, ki je sicer tukaj pojasnil zadevo, je pozabil na nekaj, kar je bistveno pri uveljavljanju stvarne napake. In sicer, da mora napaka obstajati že v času izročitve stvari. Tretji odstavek 37.b člena Zakona o varstvu potrošnikov res določa, da se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Vendar to pomeni samo to, da do 6 mesecev od izročitve stvari oni nosijo dokazno breme, da napaka ni obstaja že ob izročitvi (gre torej za pravno domnevo glede katere je mogoče nasprotno dokazovanje). Drugače je pri garanciji, kjer je vseeno kdaj se napaka pojavi, samo, da se pojavi v garancijskem roku. 

Se vsekakor strinjam, da se jim ne popusti, ker si prodajalci danes marsikaj radi domišljajo in te onemogočajo pri uveljavljanju svojih pravic. Se je pa v teh primerih (kadar je zadeva malce mejna) vedno bolje pametno dogovoriti in požreti nekaj 100 EUR, če ne gre drugače, kot pa iti v sodni postopek, ker nikoli ne veš v katero smer se ti bo izvedensko mnenje v sodnem postopku obrnilo (izvedenci s svojimi "strokovnimi" mnenji danes v velikih primerih krojijo sodne postopke. Uveljavljanje stvarne napake —  gledano z vidika zakona — v večini primerov namreč ni nekaj zahtevnega).

V teh primerih je drugače dobro vprašati izkušenega mehanika kako se kaže okvara predenj je do nje dejansko prišlo, kaj so prvi znaki te okvare i. t. d., ker odvetniki tega ne morejo pojasniti, pa je lahko ta kdor koli želite ter citira določila ZVPot kolikor hoče. Če izkušen mehanik, ki mu zaupate, reče, da je jasno, da je morala napaka že prej obstajati zaradi tega in tega vzroka in pri tem jasno ne gre za redno obrabo vozila ali naključje, ki se je žal pokazalo po nakupu vozila (kupovanje rabljenega vozila je žal vedno rizik in rizik okvar zaradi nakupa rabljenega vozila prevzameš nase), potem lahko tudi stvarno napako mirneje in suvereneje uveljavljate, sicer pa je bolje postopati po zgoraj navedenim  :).

LP.



#8 idnas

idnas

    OPELAŠ

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 2 399 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:republica Palma de Poppo
  • Model avtomobila: astra caravan 2.0dti 16v

Objavljeno 01 januar 2018 - 21:31

Verjetno so napako že odpravili (že cca 3 mesece nazaj). Bi bilo pa lepo, da uporabnik jusko000 deli svojo izkušnjo.

SREČNO 2018 !!!!!!!!! :jvu-bozicn:


Objavljena slika Objavljena slika

#9 eu_zk

eu_zk

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 115 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: Insignia A, 1.8 16v

Objavljeno 01 januar 2018 - 21:49

Zagotovo so jo odpravili. Napisal sem zato, ker marsikdo prebere določilo v zakonu in nato pri tem neomajno vztraja, na koncu pa ni vedno vse v prid potrošnika in je vse drugo krivo. Tudi odvetniki tukaj redko prestavijo obe plati. 






0 član(ov) bere to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov