Skoči na vsebino


Slika

Astra K Eibach Pro kit in distančniki


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#16 An0maly

An0maly

    MOJSTER

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 836 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Interests:cruising with my car =)
  • Model avtomobila: Opel Astra j 1.4 Turbo 162HP SPORT STAGE 1

Objavljeno 01 november 2018 - 12:47

No, po makadamskih cestah praktično ne vozim, za pločnike itak vedno zeloooo pazim, po gozdni cesti itak ne...

 

Zanima me zgolj klasične ceste...vsaj npr. po Ljubljani, po centru, pač luknje v asfaltu in grbine ( ne mislim ležeče policaje), če si tu kdaj imel problem?

 

Pripelješ iz obvoznice in prečkaš celovško cesto...grozne luknje?

 

Magistralne cesto so pa v redu....

 

Ma tm na celovški grem bl počas pa pazm da glih ne grem po luknjah=) Še nisem tko nasedu na cesti je pa res da če vidm luknje grem čist počas ali pa jih obvozim.

 Enkrt sm nasedu sam je bil polhn avto 4je notr polno naložen smo šli za nov let nekam v Krško in je bla cesta tko da je bla na straneh pogreznjena in sem na sredini nasedu mal.  



#17 yamaha2025

yamaha2025

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 102 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Opel Astra K 1.4 Turbo 150 PS

Objavljeno 01 november 2018 - 13:15

Se ti pa verjetno vzmeti v vsem času niso nič posedle, mar ne?

 

Sicer sem pred 15 in več leti imel skoraj vsak avto znižan in nikoli nisem nikjer nasedel...



#18 An0maly

An0maly

    MOJSTER

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 836 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Interests:cruising with my car =)
  • Model avtomobila: Opel Astra j 1.4 Turbo 162HP SPORT STAGE 1

Objavljeno 01 november 2018 - 17:40

ne niso se nič posedle in enako trde so še vedno. =) 



#19 yamaha2025

yamaha2025

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 102 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Opel Astra K 1.4 Turbo 150 PS

Objavljeno 13 november 2018 - 15:54

No, pa sem danes končno napravil še homologacijo za menjavo vzmeti.... Zamudil sem se 15 minut, cena pa 32 Eur.



#20 alkoo

alkoo

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 10 Objav:
  • Model avtomobila: Astra J

Objavljeno 17 november 2018 - 10:32

Jaz se tudi zanimam za Eibach - ampak za tisti kit za izklop Flexride sistema. Stvar je v tem, da so začeli amortizerji rahlo puščati (zaenkrat dva) in za nove hočejo 516 eur na komad  :vroce:  Najceneje je v nemčiji - 370... V glavnem tega ne bom menjeval, ker že tako redko rabim sport tipko, se vozim večinoma na AC... Raje prodam avto...

 

V glavnem pri Amortizer-ju so mi rekli, da se da namestit ta kit + navadne amortizerje (to so 4 elektronske komponente, ki se priklopijo namesto elektronike amortizerjev). Me pa zanima, ali je to že kdo naredil in ali je potrebna kakšna sprememba v homologaciji? Pa da nebi potem imel kakih problemov, ker baje da gre avto direktno v limp mode, če zazna napako na amortizerjih?

 

Se opravičujem, če sem zgrešil temo, ampak meni se je zdela primerna čeprav gre za astro J...



#21 yamaha2025

yamaha2025

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 102 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Opel Astra K 1.4 Turbo 150 PS

Objavljeno 18 november 2018 - 06:35

Zanima me, če ti ta dva amortizerja, ki puščata pri Amortizerju ne morejo popraviti - obnoviti, saj kot mi je znano delajo tudi vse obnove??? To bi bilo bolj smiselno, morda ceneje, pa še funkcijo ohraniš, kaj meniš?

 

Če se odločiš za menjavo, torej Eibach kit, ki ga omenjaš, jaz ne bi nič homologiral... Enostavno se zmontira in pika. V limp mode ne verjamem da bi šel, ker elektronika, ki je v kompletu poskrbi, da sistem "misli", kot da je vse o.k.

 

Še enkrat, jaz bo raje obnovil ORIGINALNE amortizerje.

Amortizer v Dolu pri Lj ti odgovori in naredi vse.



#22 Slowhand

Slowhand

    OPELAŠ

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 1 736 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Kranj
  • Model avtomobila: Astra GTC 1,6

Objavljeno 18 november 2018 - 09:10

Homologacija je potrebna za vse predelave ki niso enake originalu
Zaradi varnosti,ne zaradi lepšega
Hec mora bit !

#23 alkoo

alkoo

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 10 Objav:
  • Model avtomobila: Astra J

Objavljeno 18 november 2018 - 17:16

Sem vprašal glede obnove pa so me zavrnili, češ da so astre s tem sistemom zelo redke in zato tega ne delajo (se jim ne splača investirat v to - v tem smislu je bil odgovor). Saj se bom enkrat zapeljal do njih, mogoče se da v živo kaj več dogovoriti. Tudi glede navadnih amortizerjev in homologacije. Vem, da je težko po telefonu pametovat...






0 član(ov) bere to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov