Skoči na vsebino


Slika

2.2. LT 135kw


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 deki

deki

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 97 Objav:
  • Model avtomobila: omega

Objavljeno 11 februar 2019 - 14:06

Pozdravljeni,

 

Zanima me kako hitro se vam segrejejo vaši motorji oz. hladilna tekočina? Namreč na navedenem motorju se hladilna tekočina zagreje na 75 stopinj po cca 10km vožnje, kazalec kaže malo preko četrtine...in ostaja skozi isto..tudi po večurni (5h) vožnji je bila hladilna tekočina 75 stopinj in kazalec na istem nivoju - meril sem preko OBD. Na drugem avto pri hiši se le ta (tudi dizel) prej zagreje, in je števec sicer na sredini (90) preko OBD pa kaže 80 stopinj.

 

Je za avto odpeljati na servis na pregled?



#2 mičo

mičo

    donator opelforuma

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 3 145 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Vectra 2.0dti 16v

Objavljeno 11 februar 2019 - 18:26

Lahko da je termostat zanič in je skos malo odprt. Ti temperatura/kazalec kaj pade recimo po AC ko se pelješ po klancu navzdol z skoraj nič gasa, ali pa če pustiš avto na mestu stati?
ab282359.gif       9612_3.png

#3 Reaper

Reaper

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 126 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: Astra K 1.6T 200 Dynamic

Objavljeno 11 februar 2019 - 22:07

Po 6km se mora vsak motor segret na 90°C. To v minusu, drugače še prej. 75°C sem imel jaz z zanič termostatom.



#4 svensek

svensek

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 102 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: opel vectra C 2008 150HP

Objavljeno 13 februar 2019 - 18:33

Malo morgen, imam novi termostat 2 dni not, pri -6 rabi 20km po AC da se zagreje na delovno temperaturo, pod pogojem da je gretje kabine na nuli.

#5 mičo

mičo

    donator opelforuma

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 3 145 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Vectra 2.0dti 16v

Objavljeno 14 februar 2019 - 19:37

Malo morgen, imam novi termostat 2 dni not, pri -6 rabi 20km po AC da se zagreje na delovno temperaturo, pod pogojem da je gretje kabine na nuli.

hja tudi nov termostat je lahko zanič. Ampak 20km je definitivno čisto preveč da se ogreje, sej lahko reklamiraš, se pogosto dogaja da termostat že od začetka ni ok.
ab282359.gif       9612_3.png

#6 Opelaš

Opelaš

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 164 Objav:
  • Model avtomobila: Opel Vectra

Objavljeno 15 februar 2019 - 09:06

Žal je pri tem avtu to pač tako !

Ful dolgo rabi, da se ogreje na delovno temperaturo, vem, ga imam tudi sam.

Tudi jaz sem menjal termostat že precej časa nazaj, tako da se normalno segreje na delovno temperaturo, samo traja pa (sploh pozimi) dolgo časa, da "pripleza" do tja.

 

LP, G.



#7 Reaper

Reaper

    POMOČNIK

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v sliki
  • 126 Objav:
  • Gender:Male
  • Model avtomobila: Astra K 1.6T 200 Dynamic

Objavljeno 16 februar 2019 - 17:44

Se opravičujem, nisem pomislil na dizle in si jih tudi nisem lastil, da bi vedel koliko rabijo. 6km je mišljeno za turbobencinarje pri tam do -5°C, za atmosferce je dovolj tudi 4km. Popoldne do 2km prej.



#8 deki

deki

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 97 Objav:
  • Model avtomobila: omega

Objavljeno 17 februar 2019 - 10:33

Sem menjal, je boljše sicer.. Dolgo se vedno traja da se segreje, ampak pride tam na 86-88stopinj.

Imam pa po menjavi drugo težavo, da mi precej slabše greje kabino.. Torej če imam na 23 nastavljeno piha praktično mrzel zrak.. Pred menjavo pa je bil na isti temperaturi topel zrak, tako da predvidevam da nekaj ni ok nazaj narejeno?

#9 Slowhand

Slowhand

    OPELAŠ

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 1 736 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Kranj
  • Model avtomobila: Astra GTC 1,6

Objavljeno 17 februar 2019 - 12:38

Mogoče bi bilo dobro preveriti odzračenost sistema,pri tem gretje kabine obvezno do konca
dostikrat tudi nov pokrov ekspanzijske posode razreši marsikatero težavo
Ker so neka razhajanja pri odčitavanju temperature pa tudi menjava tipala
Hec mora bit !

#10 deki

deki

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 97 Objav:
  • Model avtomobila: omega

Objavljeno 17 februar 2019 - 13:34

Toplo edino piha če dam na High max (28 če nastavim piha kot da bi na 20...bolj hladno kot toplo).. Kako preverim odzracenost oz kako odzracim?
Hvala

#11 mičo

mičo

    donator opelforuma

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 3 145 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Vectra 2.0dti 16v

Objavljeno 17 februar 2019 - 21:46

segrej avto da se vklopi ventilator, potem pa daj najbolj vroče pihanje ter neko srednjo hitrost pihanja da se še pečka odzrači. Jaz se grem ponavadi vozit in potem res počasi odprem pokrov ekspanzijske in po potrebi nato dolijem, če manjka antifiz. Nekateri modeli imajo pa tudi ventil za odzračevanje, ponavadi nekje na hladilniku, tam je pa enak postopek, samo da, ko je avto segret tega parkiraš malo navkreber, odpreš ventil in ko začne antifriz ven teči zategneš in je ok.
ab282359.gif       9612_3.png

#12 deki

deki

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 97 Objav:
  • Model avtomobila: omega

Objavljeno 18 februar 2019 - 08:48

Zadeva je sledeča: sedaj zjutraj ko je avto bil mrzel je pihalo zelo toplo, na 23 stopinj (skoraj že prevroče) in to takoj po parih kilometrih vožnje in je pihalo celotno pot toplo (cca 20min vožnje). Včeraj pa sem bil na daljši pot in je prav tako na začetku tudi pihalo zelo toplo, potem pa ko zgleda doseže tisto temperaturo ki si jo nastavil pa začne preobčutno hladno pihati - ampak ne vem če je to OK oz. sem prepričan da pred menjavo termostata ni bilo tako.

 

Prilagam sliko vidnih ventilov, drugi se ne vidijo...do okolice termostata je nemogoče dostopati brez da se je snel do zračni filter, sesalna cev in še servo pumpa (tam pri mikro jermenu)...Je kateri od teh ventilov za izpust ali so to od klime?

 

Postopek zračenja je sledeč, če sem prav razumel: da je motor ogret, se da ventilator in temperatura na max, se odpre ekspanzijska posoda in odpre ventilček (dokler ne priteče antifriz?)? se pravi to je takoj ali se tako potem še pusti z zaprtim ventilom par minut?

Pripete datoteke



#13 mičo

mičo

    donator opelforuma

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 3 145 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Model avtomobila: Vectra 2.0dti 16v

Objavljeno 18 februar 2019 - 17:18

Tole so cevi od klime tako da to kar pusti kot je :)

Tako je. Motor mora biti ogret, mora se vklopit ventilator hlajenja motorja, nato pa daš ti v kabini toplo pihanje ter max pihanje. Tako bo voda krožila po hladilniku ter tudi preko pečke. Nato pa odpreš ekspanzijsko posodo in po potrebi doliješ do označene oznake. Previdno odpiranje ekspanzijsko posodo ker je pod pritiskom da se ne popariš.
ab282359.gif       9612_3.png

#14 Slowhand

Slowhand

    OPELAŠ

  • Uporabniki
  • Slika v slikiSlika v slikiSlika v slikiSlika v sliki
  • 1 736 Objav:
  • Gender:Male
  • Location:Kranj
  • Model avtomobila: Astra GTC 1,6

Objavljeno 18 februar 2019 - 21:32

Jaz naredim malo drugače
Pokrov expanzijske posode odprem pri mrzlem motorju,gretje do konca,ventilator na minimum,pol pa prižgem motor in ga pustim da se segreje
Ko termostat sprosti kroženje še mal počakam,če manjka hladilne tekočine folijem do minimuma in zaprem pokrov.motor ustim prižgan dokler se ne vklopi ventilator hladilnika in ko neha pihat ugasnem motor.ko se ohladi po potrebi še dolijem hladilno tekočino do zgornjega nivoja
Hec mora bit !

#15 deki

deki

    VAJENC

  • Uporabniki
  • Slika v sliki
  • 97 Objav:
  • Model avtomobila: omega

Objavljeno 19 februar 2019 - 10:27

Ventila sicer ne najdem drugje nikjer na vidnem/dostopnem mestu...poskusim danes brez tega - glede na letnik 2014 je možno da ima samodejno odzračevanje?

 

Danes zjutraj spet na 23 stopinj toplo pihalo, včeraj ko je bilo zunaj 15 stopinj pa med (ročni način, brez klime) 18-23 stopinj praktično ni bilo razlike v pihanju. Ko sem nastavil na auto, se je pa v določenem trenutku prižgala še klima in je začela pihati ekstra mrzlo...

 

Sem preveril še telefonsko na original servisu in pravi, da se avto naj pripelje na priklop na tester (40e), da to pokaže kaj je narobe - ali motorček ali pa senzor/tipalo notranje temperature (čeprav če bi bil motorček, potem verjetno nikoli ne bi pihalo toplo oz. v primeru ko sem nastavil na max je pihalo toplo - če bi motorček bil fuč verjetno nebi niti v tem primeru?)? Dejansko bi to moralo pokazati če se da na tester?






0 član(ov) bere to temo

0 članov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov